CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 10 August 2011

Sedaya sedaya upaya untuk berubah nii~

Peace to be with you :D

         Aku? Harini? Okay je. . . macam biasa . Kene tumbuk/pen attack/dipaksa melukis oleh Emeer, kene bawak 7kg surat khabar pergi sekolah, risau pasal hidup . . . biasa-biasa je~

        Terfikir . . . perangai aku tak macam perempuan ke? O_o Sebab tadi kat kelas, Zaim and Emeer bitau perangai aku camtu. Zaim siap cakap "kalau aku duduk sebelah aisyah, mesti aku pekak". Aku tau lah aku suka menjerit and cakap kuat. korang je sopan sangat!

         Sebenarnya wahai kawan-kawanku, pada masa dahulu, aku seorang yang sangat pendiam tanpa diketahui. Apabila saja bondaku datang mengambil report card, sah guru berkata "Anak puan ni pendiam. takut tidak faham apa yang gurunya mengajarr" Mak aku akan berkata "anakanda~ janganlah anakanda diam sangat! bila guru mengajar, tanyalah sedikit. mengapa anakanda pemalu? apa salahnya menjadi orang yang bersemangat?" Sudah bertahuun tahuuuuun bondaku kata yang sama. Ku sedar. Ku perlu berubah! Tapi malangnya, ku berubah TERLALU drastik. maka, jadilah aku sebagaimana kamu nampak aku sekarang *walamak melayu asli!*

         Besides, aku 'bising' sebab aku ni boleh dikatakan 'sporting' laa. Nak ke aku jadi orang senyap and tak sporting? Salah satu lagi sebab aku bising ialah: I want to be remembered and i want people to be more comfortable with me. Kalau aku pindah, nanti kelas MUNGKIN jadi sunyi and semua orang rindu aku! Nyahahahahaha~! plan terbaik dari ladang!

         Aku tau perkara-perkara aku buat rupa cam tomboy . . . contoh: main game (tautau je la kan), cara duduk, cara. . . cakap -.-' but I have just one thing to say to you. . . BABY, I WAS BORN THIS WAY! >:D

I was born this way, hey! I was born this way, hey! I'm on the right track baby, I was born this way hey~           (Lady Gaga, Born this Way) 

                                                                                     

No comments:

Post a Comment